BN Masjid Tanah

BN Masjid Tanah

Saturday 14 March 2015

Nurul Izzah - Bertaubatlah !!! Kamu Sedang Dipermainkan

Selepas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar ibrahim DIPENJARA kan, anaknya yang sulung iaitu Nurul izzah dah mula melangkah mengikuti tindak tanduk DAP untuk menghembus cacian,makian dan penghinaan kepada sesiapa sahaja yang dilihatnya tidak memihak kepada mempertahankan `perlakuan' ayahnya termasuklah 5 hakim yang mengadili kes liwat Anwar.harus diingat, walaupun anda Ahli Parlimen Lembah Pantai, namun anda tidak kebal dari undang-undang. Adakah anda tahu anda sedang dipermainkan oleh DAP !!! hanya DAP jerrr suka menghembus cacian, makian dan sebagainya. Kata UMNO rasis, sebaliknya DAP lahhh yang mulakan rasis itu. Adakah anda sudah lupa wahai Nurul Izzah ???


Walaupun perlembagaan memberikan anda imuniti dari tindakan pendakwaan, dalam apa-apa perkara yang anda sebut di dalam Dewan Rakyat tetapi anda tidak dilindungi sekiranya anda menyentuh isu raja-raja, menyentuh isu bahasa melayu atau agama Islam, institusi kehakiman dan menyentuh beberapa suruhanjaya. Sekarang anda sebut hakim syaitan, anda boleh didakwa wahai nurul izzah !!!

Berbanding jangkauan umur Nurul Izzah dengan para hakim itu sahaja bagaikan bumi dan langit, inikan lagi pengalaman dan pengetahuannya. Hakikatnya, Nurul Izzah mengunakan jawatannya sebagai `landasan' menyalahkan sesiapa sahaja biar sekalipun nyamuk denggi dan bangunan penjara yang dilihat menyusahkan ayahnya sedangkan dia tidak pernah menyelami masalah pokok !!!

PERLAKUAN LIWAT ??? Bertaubat lah dan muhassabah dirilah Nurul Izzah,jangan jadi manusia yang lupa KETENTUAN Illahi

No comments:

Post a Comment